§ 88, odst. 1 a)
Samostatný zprostředkovatel:
Obchodní firma: | PETRISK a.s. |
Identifikační číslo: | 26706245 |
Adresa/ sídlo: | Michelská 1552/58, Michle, 141 00 Praha 4 |
Jednající osoba: | Ing. Monika Kmochová, předseda představenstva |
Kontaktní telefon: | +420 272 769 586 |
Kontaktní e-mail: | petrisk@petrisk.cz |
Odpovědný zástupce právnické osoby: | Mgr. Eduard Bartek |
Zápis v OR: | spisová značka B 7731 vedená u Městského soudu v Praze |
Předmět podnikání: | Zprostředkování pojištění dle zákona o distribuci pojištění a zajištění |
Jménem samostatného zprostředkovatele jednají se zákazníkem přímo: pracovníci, jejichž jméno je uvedeno v Záznamu z jednání a taktéž vázaní zástupci, jejichž seznam je uveden na webových stránkách České národní banky (dále jen ,,ČNB“)
https://apl.cnb.cz/apljerrsdad/JERRS.WEB09.DIRECT_FIND?p_lang=“cz“
§ 88, odst. 1 b)
Samostatný zprostředkovatel je evidován v registru pojišťovacích zprostředkovatelů vedeném u ČNB. Ověření zápisu v registru je možno provést na webových stránkách ČNB (https://apl.cnb.cz/apljerrsdad/JERRS.WEB09.DIRECT_FIND?p_lang=“cz“ )
§ 88, odst. 1 c) d)
Informace o způsobech vyřizování stížností zákazníků – způsoby řešení sporů v oblasti pojištění:
Stížnost na pojišťovacího zprostředkovatele lze podat předsedkyni představenstva společnosti Ing. Monice Kmochové, a to na e-mail: petrisk@petrisk.cz či písemně na adresu: PETRISK a.s., Michelská 1552/58, Michle,
141 00 Praha 4, popřípadě na Českou národní banku, ústředí ČNB, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1,
web www.cnb.cz.
Postup pro podání žaloby na pojišťovacího zprostředkovatele:
Řešení spotřebitelských sporů mezi spotřebitelem a pojišťovacím zprostředkovatelem lze řešit jak podle občanského soudního řádu, tak mimosoudně.
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.
Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi spotřebitelem a pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění je Kancelář finančního arbitra, organizační složka státu, Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1, email: arbitr@finarbitr.cz, web: www.finarbitr.cz a subjektem v případě řešení spotřebitelských sporů v oblasti neživotního pojištění a doplňkového penzijního spoření je České obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz,
web: www.adr.coi.cz.
§ 88, odst. 1 e)
Jména pojišťoven, pro které jsme oprávněni zprostředkovávat pojištění jsou uvedena na webových stránkách www.petrisk.cz v sekci Spolupracujeme https://www.petrisk.cz/spolupracujeme/.
§ 88, odst. 1 f)
Pojišťovací zprostředkovatel nemá přímý nebo nepřímý podíl na hlasovacích právech a kapitálu žádné z pojišťoven.
§ 88, odst. 1 g)
Žádná pojišťovna ani osoba ovládající pojišťovnu nemá přímý nebo nepřímý podíl na hlasovacích právech a kapitálu pojišťovacího zprostředkovatele.
§ 88, odst. 1 h)
Na žádost zákazníka samostatný zprostředkovatel, nebo vázaný zástupce sdělí způsob svého odměňování vztahující se k sjednávanému pojištění.
§ 88, odst. 1 i)
Samostatný zprostředkovatel je odměňován pojišťovnou, u které je pojištění sjednáno, vázaný zástupce je odměňován samostatným zprostředkovatelem.
§ 88, odst. 1 j)
Samostatný zprostředkovatel nepřijímá odměnu hrazenou přímo zákazníkem.